TILAUS– JA TOIMITUSEHDOT
YRITYS 3100693-1 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
VERKKOKAUPAN YHTEYSTIEDOT
Sähköposti: info@hyggeessentials.fi
Y-tunnus: 3100693-1
LYHYESTI:
ASIAKASPALVELU toimii sähköpostiosoitteessa: info@hyggeessentials.fi
MAKSAMINEN tapahtuu verkkopankkimaksuna, credit/debit-kortilla, Klarna-maksuajalla tai Alisa-laskulla/-maksuajalla. Maksunvälittäjänä toimii Visma Pay sekä Klarna.
TOIMITUS lähetykset kotimaassa maksavat 6,90€.
PALAUTUS Kuluttajasuojalain mukaan sinulla on 14pv:n palautusoikeus. Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista.
REKLAMAATIO – ota yhteys asiakaspalveluumme: info@hyggeessentials.fi
ASIAKASPALVELU
Asiakaspalvelumme toimii sähköpostiosoitteessa: info@hyggeessentials.fi Sähköpostilla voit kysyä tuotteistamme mitä vain mikä askarruttaa mieltäsi. Autamme mielellämme. Haluamme näin välttyä turhilta palautuksilta. Olemme täällä teitä varten.
MAKSAMINEN
Asiakas voi maksaa tilauksen seuraavilla tavoilla: Visma Pay verkkopankkimaksu, maksu- ja luottokortit, Klarna Lasku ja Klarna Tili.
Maksaminen tehdään tilausprosessin lopussa. Maksutapahtuman tultua hyväksytyksi Asiakkaan tilaus lähtee Verkkokaupasta Amandan Healthcare Oy:n käsittely- ja toimitusvaiheeseen. Asiakas voi maksaa tilauksen seuraavilla maksuvälineillä.
Verkkopankkimaksu
Ostokset ovat mahdollista maksaa välittömästi seuraavissa suomalaisissa verkkopankeissa: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, LähiTapiola, Nordea, OP-pohjola, POP pankki, S-pankki, Ålandsbanken, Säästöpankki.
Maksu- ja luottokortit
Ostokset voi maksaa myös Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard -korteilla. Maksun välittämisessä käytetään SSL-salattua tietoliikenneyhteyttä, jolloin maksaminen ja Asiakkaan tiedot on suojattu tietoturvan alalla yleisesti turvattuna katsottavalla tavalla. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja MasterCard SecureCode – todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna AB:n (556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna AB näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna AB on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna AB:n (556737-0431), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00–18:00) tai info@klarna.fi.”
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Checkout yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Klarna Lasku
Valittaessa Klarna Lasku maksutavaksi maksetaan tilaus toimituksen jälkeen postitetulla laskulla, jossa korotonta maksuaikaa on 14 vuorokautta. Tilatut tuotteet toimitetaan Asiakkaalle ennen kuin Asiakas on maksanut ne. Klarna Laskun laskutuslisä on 5,00 €.
Mikäli Asiakkaan maksu myöhästyy, lisätään laskun loppusummaan muistutusmaksusta veloitettava 5,00 € sekä viitekoron korkolain mukaisesti. Klarna tarkistaa ostohetkellä Asiakkaan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Klarna Laskulla maksettava tilaus toimitetaan ainoastaan Asiakkaan Väestörekisteristä ilmenevään osoitteeseen.
Klarna Laskun luotonantaja on Klarna AB (556737-0431). Amandan Healthcare Oy varaa oikeuden evätä tilauksen tai luoton tarvittaessa. Laskuihin ja osamaksuihin liittyvissä kysymyksissä Asiakas voi olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00–18:00) tai www.klarna.fi.
Klarna Tili
Klarna Tilin voi valita maksutavaksi, kun ostosten yhteismäärä on vähintään 100 euroa. Klarna Tilin maksut voi suorittaa osissa ja tilatut tuotteet toimitetaan ennen niiden maksamista. Klarna Oy avaa Asiakkaalle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Tiliä voi lyhentää itse valituissa kuukausierissä, kuitenkin vähintään 8,95 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi.
Kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle myös silloin, kun Klarna Tili valitaan maksutavaksi muissa verkkokaupoissa asioidessa. Asiakas saa siten kuukausittain vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Klarna Tilin tili sulkeutuu automaattisesti, kun Asiakas on maksanut laskun loppusumman kokonaisuudessaan.
Ostosten hyväksymiseksi Asiakkaan tulee antaa ostoskorissa henkilötunnus ja väestörekisteriin ilmoitettu osoite. Tilauksen hyväksymistä koskeva päätös annetaan välittömästi tilauksen vahvistamisen jälkeen. Klarna Tilillä maksettava tilaus toimitetaan ainoastaan Asiakkaan Väestörekisteristä ilmenevään osoitteeseen.
Klarna Tilin luotonantaja on Klarna AB (556737-0431). Amandan Healthcare Oy varaa oikeuden evätä tilauksen tai luoton tarvittaessa. Laskuihin ja osamaksuihin liittyvissä kysymyksissä Asiakas voi olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa http://www.klarna.com/fi/tuki.
Klarna -maksupalvelun yhteystiedot
Klarna Bank AB (publ Y-tunnus/VAT nro: SE556737-0431),
puh: 09-425 99 771 arkisin klo 8–18.
TOIMITUKSET
Lähetykset kotimaassa maksavat 6,90€. Paketin noutamatta jättäminen EI ole yhtä kuin palautus. Mikäli asiakas jättää noutamatta paketin ja se palautuu meille, asiakas vastaa kokonaisuudessaan siitä syntyneistä kuluista (lähetys sekä palautus!) Paketit lähetetään valitsemaasi postin tai matkahuollon noutopisteeseen. Lähetämme paketin 2-5vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Järjestelmä laskee lähetyskulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Jos haluat noutaa lähetyksen ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
PALAUTUS
Kuluttajasuojalain mukaan sinulla on 14pv:n palautusoikeus siitä lähtien, kun olet vastaanottanut tuotteen. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen sen saapuessa takaisin meille. Tarkastamme palautuneen tuotteen ja pidätämme oikeuden rahojen palautukseen, mikäli tuotetta on selvästi käytetty tai se on vaurioitunut myyntikelvottomaksi. Lähettäjänä olet vastuussa tuotteesta siihen saakka, kun olemme sen vastaanottaneet ja lähetys on tarkastettu. Palauttaessa tuotetta olet vastuussa myös siitä syntyneistä lähetyskuluista. Säilytä AINA kuitti siihen saakka, kunnes saat ilmoituksen palautuksesta.Paketin noutamatta jättäminen EI ole palautus, mikäli paketti jätetään noutamatta peritään siitä toimituskulut sekä palautuksesta syntyneet kulut. Aina ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@hyggeessentials.fi. Annamme lisätietoa palautukseen liittyen.
REKLAMAATIO
Reklamaatioasioissa ota yhteyttä aina asiakaspalveluumme: info@hyggeessentials.fi Kirjoita mahdollisimman tarkasti kuvaus mahdollisesta ongelmasta ja mikäli mahdollista, laita sähköpostin liitteeksi kuva/kuvia.